Колледждегі негізгі әдістемелік жұмысты жүзеге асыратын функционалдық буын әдістемелік қызмет болып табылады. Әдістемелік жұмысты реттейтін және үйлестіретін жетекші құрылым – колледждің әдістемелік кеңесі және әдістемелік кабинет. Циклдік әдістемелік комиссиялар (ЦӘК) жеке мамандықтар бойынша оқу пәндерін әдістемелік қамтамасыз ету, мамандарды даярлау деңгейіне мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарын іске асыруда оқытушылар мен өндірістік оқыту шеберлеріне көмек көрсету және т.б. мақсатында құрылған жұмыс органдары болып табылады.

Колледждің әдістемелік жұмысының мақсаты - оқу үдерісін оңтайландыру мен белсендіруге, оқу процесін оқу-әдістемелік құжаттамамен қамтамасыз етуге, оқытушылар мен өндірістік оқыту шеберлерінің біліктілігі мен педагогикалық шеберлігін арттыруға, аудиториялық және студенттердің өзіндік жұмысын арттыруға бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру болып табылады.

Осы мақсатқа жету үшін әдістемелік қызмет келесі міндеттерді шешуге шақырылады:
• оқу процесін жан-жақты оқу-әдістемелік қамтамасыз ету;
• білім беру мазмұнын жаңарту, оқытудың формаларын, әдістері мен құралдарын жетілдіру негізінде оқу-тәрбие процесін белсендіру жолдарын әзірлеу және пайдалану;
• студенттердің өзіндік жұмыстарына әдістемелік басшылықты жетілдіру, оны жоспарлаудың, ұйымдастырудың және бақылаудың ұтымды формаларын әзірлеу;
• педагогикалық ұжымның кәсіби шеберлігі мен шығармашылық әлеуетін арттыруға жағдай жасау;
• оқытушылар мен студенттердің ғылыми-зерттеу қызметін қолдау;
• оқытушылар мен студенттердің конференцияларға, конкурстарға, олимпиадаларға және т.б. қатысуын әдістемелік қамтамасыз ету;
• білім беру үдерісінің мазмұны мен нәтижелерін объективті талдау, жоспарлау, түзету үшін білім сапасын бақылау;
• оқу процесінің бірыңғай ақпараттық кеңістігін (әдістемелік базасын) құру;
• озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, енгізу, танымал ету;
• ағымдағы оқу-әдістемелік мәселелерді шешуде бастауыш, орта және жоғары кәсіптік білім беру мекемелерімен өзара іс-қимылды дамыту.

Әдістемелік жұмыстың мазмұны
• Педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату:
- педагогикалық кеңестердің отырыстары;
- MS жиналыстары;
- ашық сабақтар, шеберлік сабақтары;
- оқытушылардың ғылыми-практикалық конференцияларына қатысу;
- Орталық Комитет шеңберінде жұмыс істеу;
- жеке консультациялар.

• Оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін енгізу:
- оқытудың жаңа технологияларын, формаларын, әдістерін меңгеру;
- инновациялық технологияларды сынау және енгізу.

• Оқу үрдісін жан-жақты қамтамасыз ету:
- оқу процесін жан-жақты оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді дамыту;
- оқу үрдісінің бірыңғай әдістемелік базасын құру.

• Педагогикалық ұжымның біліктілігі мен шығармашылық әлеуетін арттыру:
- біліктілікті жоғарылату курстары;
- педагогикалық шеберлік мектептері;
- кәсіпорындарда тағылымдамадан өту;
- ғылыми-практикалық конференциялар;
- әдістемелік семинарлар;
- кәсіби шеберлік сайыстары;
- өзін-өзі тәрбиелеу.

Білім сапасын бақылаудың негізгі бағыттары:
• оқу үдерісін жүзеге асыру сапасы;
• педагогикалық кадрлардың біліктілігі мен кәсіби шеберлігінің деңгейі;
• оқу процесінің жабдықталу деңгейі;
• білім беру нәтижелерінің сапасы.

ОҚЫТУДЫҢ ШЕБЕРЛІК МЕКТЕБІ

Қазіргі заманғы маманды кәсіби даярлау іргелі жалпы білім беру, психологиялық-педагогикалық және арнайы білімдерді, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеруді, жаңашылдық пен шығармашылыққа деген көзқарасты қалыптастыруды қамтиды. Мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды аспектісі – педагогикалық шеберлікке жету.

Колледжде педагогикалық шеберлік мектебі бар.

Педагогикалық шеберлік мектебінің мақсаты – колледж оқытушыларының кәсіби шеберлігін арттыру.

Педагогикалық шеберлік мектебінің міндеттері:
- бастауыш мұғалімдерге кәсіби және тұлғалық бейімделуге көмек көрсету;
- педагогикалық шығармашылық іс-әрекеттің жеке стилін дамытуға жағдай жасау;
- педагогикалық ғылымның жетістіктері мен озық тәжірибені оқу-тәрбие процесіне шығармашылықпен енгізуге және зерделеуге көмектесетін мұғалімдердің ақпараттық-әдістемелік мәдениетін дамыту;
- оқу процесін ұйымдастырудағы типтік қателер мен қиындықтардың алдын алу, оларды жоюдың мүмкін жолдарын іздеу;
- үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін тудыру.

ЖАС ПЕДАГОГТЕР МЕКТЕБІ

Мақсаттар:
1. Теориялық білімдерін жетілдіру және педагогикалық шеберлікті арттыру мәселелері бойынша жас мамандар мен колледж оқытушыларына практикалық көмек көрсету.
2. Әдістемелік жұмыс арқылы педагогтардың бойындағы жоғары кәсіби идеалдарды қалыптастыру, тұлғалық және кәсіби өсуіне жағдай жасау, өзін-өзі үнемі дамыту мен жетілдіру қажеттілігі.
3. Жас мамандарға кәсіби бейімделуде, шығармашылық қызметтің жеке стилін қалыптастыруда және жетілдіруде әдістемелік көмек көрсету.
4. Тәжірибе алмасуға және әдістемелік көмек көрсетуге жетекші мұғалімдерді тарту.


Тапсырмалар:
- жас педагогтың үздіксіз, өздігінен білім алу қажеттілігін қалыптастыру;
- білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдіс-тәсілдерінің жаңа формаларын меңгеруге ықпал ету;
- нормативтік- құқықтық құжаттармен танысу;
- жас педагогтың шығармашылық іс-әрекетінің жеке стилін қалыптастыруға ықпал ету;
- зерттеу дағдыларын қалыптастыру;
- оқытушылардың педагогикалық бастамасын көрсетуіне қолайлы жағдай жасау;
- жас педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру, оларды колледжде жұмыс істеуге бейімдеу, жас маманның кәсіби маман ретінде қалыптасуына әдістемелік көмек көрсету;
- басым және бастапқы педагогикалық мәселелерді анықтау және тұжырымдау, оларды табысты шешу үшін шығармашыл педагогтардың бірігуіне ықпал ету;
-жас оқытушыға колледж ұжымына бейімделуге көмектесу